خبرگزاری کار ایران

حضور چهار بازیکن جدید به تیم والیبال شهرداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۷۶۸

سرمربی تیم والیبال بانوان شورا و شهرداری قزوین از جذب چهار بازیکن غیربومی جدید برای حضور در مسابقات لیگ برتر فصل جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اکرم قهرمانی با اعلام این خبر گفت: تهمینه درگزنی بازیکن پست سرعتی تیم ملی والیبال، اسما سعیدی بازیکن فصل پیشین تیم پیکان، الهام فلاح پاسور تیم ملی بانوان و هاله متقیان لیبرو تیم ملی بانوان برای فصل پیش رو به تیم شهرداری قزوین پیوستند.

وی اضافه کرد: به زودی چند بازیکن دیگر به تیم والیبال شهرداری قزوین جذب خواهند شد تا نماینده استان با آمادگی و توانمندی بیشتری در مسابقات لیگ برتر حضور یابد.

این مسئول ورزشی با اشاره به وضعیت تیم شورا و شهرداری قزوین، گفت: این تیم سال گذشته با حضور در مسابقات لیگ برتر به تجربه کافی دست یافته و امسال هم بعد از قطعی شدن حضور در مسابقات لیگ برتر به سرعت برای جذب بازیکن و آماده سازی تیم اقدام کردیم.

وی گفت: هم اینک چند بازیکن خوب غیربومی جذب کرده ایم و قطعا از ظرفیت بازیکنان بومی نیز استفاده خواهیم کرد تا برای آینده قزوین یک تیم خوب بسازیم.

قهرمانی با اشاره به زمان شروع مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان، گفت: اولین دیدار این مسابقات، طبق برنامه فدراسیون اول آبان برگزار خواهد شد ولی احتمال جابه جایی این مسابقات نیز وجود دارد.

وی وضعیت تیم شورا و شهرداری قزوین را خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به اینکه تیم‌های قدرتمندی مانند سایپا، پیکان و ذوب آهن در لیگ برتر والیبال بانوان حضور دارند بازی‌های سختی پیش رو خواهیم داشت ولی با تمرینات فشرده و برنامه ریزی شده به آمادگی لازم برای این مسابقات دست خواهیم یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز