خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی گزاز خلخال به زودی آغاز می‌شود/تسریع در روند ایجاد شهرک‌ها عامل اصلی افزایش سرمایه‌گذاری‌

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۷۱۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با تسریع در روند ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید، میزان سرمایه گذاری‌ها در استان افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی گزاز اظهار داشت: حذف بوروکراسی های زائد اداری در تملک زمین های مورد نیاز، زمینه توسعه و ایجاد نواحی صنعتی جدید در استان را تسهیل و فراهم خواهدکرد .

وی ادامه داد: یکی از لازمه های ایجاد ظرفیت لازم برای جذب سرمایه گذار، ایجاد و توسعه شهرک های صنعتی جدید است که بایستی با ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی جدید، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان را فراهم کنیم.

اهلی تامین زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی را از اولویت ها و برنامه های اصلی شرکت شهرک های صنعتی در سال جهش تولید برشمرد و افزود: با انجام همه مراحل اداری مربوط به تملک اراضی و تغییر کاربری، ناحیه صنعتی گزاز آماده شروع عملیات اجرایی است که در صورت همکاری اهالی منطقه، به زودی عملیات اجرای آماده سازی آن شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه کلیه اقدامات مربوط به طراحی و آماده کردن تشریفات اداری مربوط به پیمان سپاری به پایان رسیده است، ادامه داد: برای این منظور مبلغ 20 میلیارد ریال توسط بنیاد علوی به این ناحیه صنعتی اختصاص داده شده است و مقرر گردیده تا فرمانداری این شهرستان نیز مبلغ 10 میلیارد ریال اختصاص دهد.

اهلی در ادامه گفت: قرار است واحد صنعتی فروسیلیس توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در ناحیه صنعتی گزاز مستقر شود که در صورت حضور این سرمایه گذار، بخشی از این ناحیه به محل استقرار تولید فروسیلیس اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران را توسعه صنعتی مناطق کم‌برخوردار و کمتر توسعه ‌یافته کشور دانست و افزود: با این اقدام، فرصت‌های شغلی برابر در سطح کشور ایجاد شده و تولید صنعت به شهرستان‌های کوچک و مناطق محروم انتقال خواهد یافت.

ناحیه صنعتی گزاز در جنوب استان اردبیل و در شهرستان خلخال با مساحت 82 هکتار واقع شده است که در فاز نخست، نسبت به احداث 30 هکتار زمین صنعتی موافقت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز