خبرگزاری کار ایران

پیشرفت 94 درصدی عملیات پایدارسازی بافت قدیم روستای حسین آباد کالپوش

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۶۳۹

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: براساس آمار عملیات تثبیت و پایدارسازی بافت قدیم روستای حسین آباد کالپوش ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا فلاحی گفت: باحضور مدیران ارشد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در روستای حسین آباد کالپوش، مشکلات این منطقه به صورت میدانی بررسی شد.

وی بیان کرد: روستای حسین آباد کالپوش دارای یک هزار و ۵۰۶ نفر جمعیت و یک هزار و ۱۲ خانوار در این روستا زندگی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامس سمنان اظهار داشت: بخش قابل توجهی از تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه حسین آباد کالپوش با همراهی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در گام اجرایی قرار گرفت اما به دلیل افزایش قیمت مصالح و فشارهای اقتصادی حاکم برجامعه، عملیات ساخت مسکن در این منطقه با کُندی پیش می رود که برای رفع این چالش ها با پیگیری و اقدام های مستمر اقدام خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: در بحث جانمایی زمین برای ساخت واحدهای مسکونی اقدامات لازم انجام شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزون بر ۴۶ میلیارد ریال برای رفع مشکلات زیرساختی و ساخت خانه در سایت جدید پرداخت کرد که از این میزان مبلغ بیش از ۲۶ میلیارد ریال آن در قالب کمک های بلاعوض بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز