خبرگزاری کار ایران

مسابقات والیبال ساحلی کشور با حضور ۲ تیم قزوینی در استان مازنداران

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۵۸۱

دبیر هیات والیبال استان قزوین گفت: ۲ تیم از استان به نام‌های قزوین الف و ب در مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۶ سال قهرمانی کشور به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسدالله شاهمرادزاده با اعلام این خبر گفت: مسابقات والیبال ساحلی کشور با شرکت ۲۳ تیم از ۱۴ استان کشور در کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیر آباد شهرستان بهشهر استان مازندران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شد و تا ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها که انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود، استان قزوین با دو تیم متشکل از سامان و پارسا بحرکاظمی و عماد کاکاوند و محمدرضا کلانتری به مصاف حریفان می‌روند.

این مسئول ورزشی گفت: مربیگری تیم‌های اعزامی از استان قزوین را خلیل بحرکاظمی و مهیاد کاکاوند برعهده دارند و امیدواریم شاهد درخشش این تیم‌ها باشیم.

وی با اشاره به گروه بندی تیم‌های حاضر در این مسابقات، اضافه کرد: با برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال ساحلی کشور، تیم‌های قزوین، حریفان خود را شناختند و قزوین الف در گروه هفت با تیم‌های گیلان ب و منطقه آزاد دوغارون و قزوین ب در گروه ۶ با تیم‌های مازندران ج و خوزستان ب قرار گرفتند.

شاهمرادزاده گفت: استان قزوین در رشته والیبال بخش مردان و زنان از استعدادها و توانمندی‌های زیادی برخوردار است و قطعا تیم‌های اعزامی به مسابقات کشوری، گوشه‌ای از این توانمندی و استعدادها را به نمایش خواهند گذاشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز