خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر :

طرح نذر ٣ برای کمک به مردم مناطق محروم برنامه ریزی شده است

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۵۰۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: طرح نذر ٣ برای کمک به مردم مناطق محروم برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا حاجیانی در این باره گفت: طرح نذر آب ۳ با توجه به مرتفع کردن مشکلات مناطق محروم راه اندازی و توسط جمعیت هلال احمر کشور برنامه ریزی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: هدف طرح نذر آب ۳ استان بوشهر توسط تصمیم ستادی جمعیت هلال احمر در مناطق محروم استان هرمزگان برنامه‌ریزی شده است، قبل از اعزام کاروان نذر آب تیم ارزیاب برای  احصاء مشکلات و اولویت بندی نیازمندی ها به مناطق محروم استان هرمزگان اعزام شد.

حاجیانی ضمن تشکر از پزشکان، امدادگران، جوانان و کارمندان افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر حضور پرشور و موثری در طرح نذر آب دارند، پزشکان و روانشناسان داوطلب در این طرح  تیم اعزامی استان بوشهر را همراهی می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر؛ اقدامات درمانی و مشاوره در مجموع دو روز گذشته فعالیت طرح نذر آب را تشریح کرد و افزود: تیم درمانی کاروان اعزامی، در زمینه پزشک عمومی ۱۲۰ نفر، پزشکان متخصص ۱۷۸ نفر، مامایی ۵۵ نفر و تزریقات و پانسمان ۶۵ نفر خدمات درمانی ارائه کرده اند، تیم روانشناسی اعزامی در زمینه آموزش گروهی ۶۲ نفر و مشاوره ۱۲ نفر خدمات مشاوره ای به مردم استان هرمزگان ارائه داده اند.

حاجیانی؛ ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت های بشردوستانه گفت: با توجه به رسالت جمعیت هلال احمر در زمینه فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه، تیم سحر با حضور جوانان هلال احمر استان بوشهر این کاروان را همراهی کردند، در این راستا تیم سحر استان بوشهر در مدارس و مناطق محروم با برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی هنری زمینه نشاط اجتماعی را فراهم کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ادامه افزود: توزیع اقلام در سه محور بسته های معیشتی، بسته های بهداشتی و بسته های نوشت افزار در مناطق هدف طرح نذر آب ۳ جمعیت هلال احمر استان بوشهر به عنوان معین و با همکاری جمعیت هلال احمر استان مازندران به عنوان پشتیبان انجام شد، این طرح با همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر و با همراهی اعضاء و کارکنان در روستای دوآب شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان انجام شد.

حاجیانی؛ در پایان جزئیات بسته ها را تشریح کرد و افزود:  ۱۹۵ بسته معیشتی، ۳۹۵ بسته نوشت افزار، ۱۲۳۱بسته بهداشتی توزیع شده است، با توجه به بررسی تیم ارزیاب مخازن آب و آرد در اولویت قرار گرفت و در راستای مرتفع کردن مشکلات ۴۲ مخزن آب، ۶۸۰۰ کیلو آرد، پوشاک ۲۵ عدد، آب آشامیدنی ۱۸۲ بسته در مجموع به ارزش ریالی سه میلیارد و سیصد و هشتاد میلیون ریال در مناطق محروم توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز