خبرگزاری کار ایران

تشدید نظارت بر اماکن حمل و نقلی و جایگاه های سوخت استان البرز

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۳۴۹

جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مبارزه با کرونای استان البرز به منظور اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای تشدید نظارت بر اماکن حمل ونقلی و جایگاه های سوخت به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز به منظور تشدید نظارت‌ها برای کاهش شیوع ویروس کرونا، جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مبارزه با کرونا استان البرز به ریاست محمودی، دبیر این کمیته برگزار شد .

در این جلسه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: تلاش‌ها و زحمات زیادی از سوی جایگاه داران سوخت ،مجتمع های خدماتی رفاهی و پایانه های مسافری درون و برون شهری برای مقابله با کاهش شیوع ویروس کرونا انجام شده ولی با توجه به موج سوم بیماری، مقرر شد نظارت  و بازرسی بر این اماکن  تشدید شود . 

در این جلسه دلبری مدیر عامل  شرکت پخش  فرآورده‌های نفتی استان البرز با تقدیر از همکاری خوب جایگاه داران برای کاهش شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به افزایش بیماران کرونایی در استان، نظارت و بازرسی از جایگاهای سوخت  تشدید می شود.

در ادامه  نماینده شهرداری کرج نیز بر تشدید عملیات ضدعفونی تمامی پایانه های مسافربری، تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری  اشاره و افزود: تمامی این مراکز در دو نوبت صبح و شب ضد عفونی  می شوند.

در این جلسه نماینده جایگاه داران سوخت و روسای تشکل های صنفی شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر و رانندگان بخش حمل ونقل در استان البرز، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مبارزه با ویروس کرونا ارائه کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز