خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین:

جستجو برای نجات کوهنورد مفقود شده در الموت ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۳۱۵

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: پنج تیم جستجو و نجات در کوهستان برای یافتن کوهنورد مفقود شده در الموت در حال انجام عملیات هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حکمت الله هاشمی با اعلام این خبرگفت: با توجه به گزارش دریافتی، یک کوهنورد، ۲۹ شهریور به قصد صعود به قله سیالان از سمت الموت، قزوین را ترک کرد و آخرین بار نیز در حدود نیمه شب روز دوشنبه ۳۱ شهریور با یکی از آشنایان خود تماس تلفنی برقرار کرد.

وی افزود: این کوهنورد در آخرین تماس تلفنی خود اعلام کرد که در مسیر سیالان به دریاسر تنکابن در حال تردد و از ناحیه پا نیز آسیب دیده است و پس از آن دیگر هیچگونه ارتباطی با وی برقرار نشده است.

هاشمی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مادر این کوهنورد و اطلاع به قوه قضائیه و نیروی انتظامی مازندران، چندین تیم جستجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر در حال انجام عملیات در منطقه هستند.

وی افزود: در پی مراجعه حضوری وابستگان این کوهنورد به جمعیت هلال احمر استان قزوین در روز گذشته به منظور تسریع در عملیات جستجو و بررسی سناریو‌های احتمالی، پنج تیم جستجو و نجات در کوهستان با حضور پنج نفر از اعضای تیم واکنش سریع، ۶ نفر از اعضای هیات کوهنوردی، ۲ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر الموت و یک نفر راهنمای محلی به منطقه سیالان اعزام شدند.

هاشمی اظهار کرد: تمامی مراحل جستجو و نجات این کوهنورد از طریق مراکز کنترل و هماهنگی عملیات استان‌های قزوین و مازندران کنترل خواهد شد تا هرچه سریعتر برای نجات جان این کوهنورد اقدام لازم صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز