خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات استان خبر داد:

تلاش برای ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان و اختصاص واکسن آنفلوآنزا به خبرنگاران قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۲۵۸

مدیرعامل خانه مطبوعات استان قزوین گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته میان خانه مطبوعات استان و دانشگاه علوم پزشکی قزوین، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان از خدمات دندانپزشکی رایگان یا با تخفیف در دو سطح خدمات اولیه و ویژه بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هادی درزی رامندی با اعلام این خبر گفت: بهره مندی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان از خدمات دندانپزشکی رایگان یا با تخفیف از مصوبات شورای اطلاع رسانی استان به مناسب روز خبرنگار سال جاری بود.

وی افزود: طبق این مصوبه قرار شده است خبرنگاران استان با مراجعه به خانه مطبوعات و دریافت معرفی نامه از خدمات دندانپزشکی در دو سطح اولیه و ویژه بهره مند شوند.

این مقام مسئول اظهار کرد: این خدمات در مرحله اولیه شامل معاینه اولیه، پر کردن دندان، ترمیم‌های سطحی، جرم گیری و... است که به صورت رایگان انجام می‌شود و خدمات دیگر مثل اندو، عصب کشی، پروتز و... در کلینک‌های تخصصی معرفی شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی با تخفیف ۴۰ درصد انجام خواهد شد.

وی افزود: هم اینک هیچ مشکلی در معرفی خبرنگاران استان برای بهره‌مندی از این خدمات وجود ندارد و دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده اما تنها نگرانی ما درخصوص این بیماری و نحوه دریافت خدمات دندانپزشکی است.

درزی رامندی گفت: خدمات دندانپزشکی به صورت مواجه چهره به چهره دندانپزشک با بیمار انجام می‌شود و در صورت ناقل بودن یک بیمار ممکن است شاهد شیوع بیشتر این بیماری باشیم.

وی با اشاره به اقدامات دیگر خانه مطبوعات در زمینه دریافت خدمات درمانی برای اصحاب رسانه استان، گفت: درخصوص نوبت دهی پزشکان متخصص و فوق تخصص برای خبرنگاران استان نیز قرار است به زودی یک تفاهم نامه بین خانه مطبوعات استان و کلینیک تخصصی محمدزاده -که در بخش‌های مختلف درمانی از تجهیزات و امکانات مطلوبی برخوردار است- منعقد شود تا اصحاب رسانه و خبرنگاران استان خارج از نوبت دهی معمول از امکانات آن استفاده کنند.

درزی رامندی با اشاره به شروع فرایند توزیع واکسن آنفلوآنزا با اولویت گروه‌های پرخطر، گفت: با توجه به اینکه اصحاب رسانه استان همواره در خط مقدم اطلاع رسانی قرار دارند با رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین نامه نگاری کرده‌ایم تا ۳۰۰ فقره واکسن به خبرنگاران استان تخصیص یابد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی قزوین بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد و در صورت امکانِ تخصیص واکسن به خبرنگاران استان، اطلاع رسانی‌های بعدی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز