خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس :

خرید ذرت دانه ای در دستور کار سازمان تعاون روستایی فارس قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۲۴۲

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس با اعلام این خبر افزود: خرید ذرت دانه ای ازسطح زیر کشت 8 هزار هکتارمزارع کشاورزان همزمان با آغاز فصل برداشت در دستور کار تعاون روستایی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی فارس، هدایت الله رحیمی در جلسه کارگروه خرید ذرت دانه ای که در محل سازمان تعاون روستایی برگزار شد، گفت: سازمان تعاون روستایی استان فارس با دارا بودن شبکه گسترده در 30 شهرستان تحت پوشش، همراه و همگام با نیاز کشاورزان اقدامات حمایتی را  در دستور کار خود قرار می دهد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از کشاورزان خرید تضمینی ذرت در 4 شهرستان داراب، فسا، فیروزآباد و فراشبند برنامه ریزی شده است و تصمیم گیری در خصوص خرید ذرت خشک یا تازه در حال بررسی می باشد.

وی خطاب به مدیران عامل اتحادیه های  حاضر در جلسه گفت: تشکل های تحت پوشش جزئی از کل شبکه تعاون روستایی است و برای موفقیت و خدمات رسانی بهتر و گسترده تر باید منسجم و یک خط باشیم.

وی اضافه کرد: روح تیمی حرکت کردن را در سطوح مختلف گسترش دهید چرا که حرکت  همسو با اتحادیه استان نقطه قوت و عامل موفقیت شبکه تعاون روستایی است.

رحیمی افزود: خودسرانه عمل کردن مدیران عامل اتحادیه های شهرستانی سبب ایجاداختلال در حرکت شبکه ای، سازمان تعاون روستایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز