خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت در کارگروه تخصصی رفع مشکلات ریسندگی خاور؛

در قبال اشتغال جوانان مسئولیم/ همواره در کنار کارآفرینان خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۱۹۸

فرماندار رشت با بیان اینکه همه ما در قبال اشتغال جوانان جامعه خود مسئول هستیم، افزود: کارآفرینان و سرمایه گذاران ما را درکنار خود ببینند و بدانند از هیچ کوششی برای کمک به آنان دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مشکلات کارخانه های ریسندگی خاور و فومنات در کارگروهی تخصصی با حضور فرماندار رشت، مدیران این شرکت ها و مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط در دفتر کار فرماندار رشت برگزار شد.

علی فتح اللهی در این نشست با بیان اینکه کارخانجات قدیمی مانند ریسندگی خاور، فومنات، پوشش و پوپلین  به عنوان برندهای صنعتی شهرستان رشت محسوب می شدند، افزود: در صورتی که بتوانیم بار دیگر این واحدهای صنعتی را احیاء و به روز نماییم، بسیاری از مشکلات اشتغال در شهرستان و حتی استان رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: همه ما در قبال جوانان جامعه خودمان و اشتغال آنان مسئول هستیم و باید با استفاده از همه ظرفیت ها و توان خود به دنبال اتخاذ بهترین تصمیم در این زمینه باشیم.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار و افزایش توان تولیدی کارخانه ریسندگی خاور، گفت: احیای کارخانه ریسندگی خاور نیازمند نوسازی تجهیزات و بهره گیری از تکنولوژی روز است.

 فتح اللهی با بیان اینکه با هر گونه جابجایی این کارخانه با قاطعیت مخالف هستیم اما از نوسازی و اعطای تسهیلات به این کارخانه  در این راستا حمایت می کنیم، ابراز امیدواری کرد: با استفاده از حمایت های استانداری و حوزه قضائی، مشکلات این واحد تولیدی رفع شود.

وی با بیان اینکه بارها تاکید نمودم که دست کارافرینان و کسانی که در جهت اشتغال جوانان این سرزمین گام برمی دارند را می بوسم، افزود: کارآفرینان و سرمایه گذاران ما را در کنار خود ببینند و بدانند از هیچ کمکی در راستای کمک به آنان و ایجاد رونق و جهش تولید در شهرستان رشت، دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است شرکت ریسندگی خاور فعالیت خود را در زمینه تولید انواع نخ از الیاف مصنوعی و طبیعی از سال 1355 آغاز نموده است و هم اکنون شرکت آتیه دماوند به عنوان اصلی ترین سهامدار این مجموعه محسوب می شود. این شرکت هم اکنون به دلیل فرسوده بودن تجهیزات و قدیمی بودن تکنولوژی، شرکتی زیانده محسوب می شود که در صورت تامین سرمایه در گردش و به روزرسانی تجهیزات آن می تواند با ظرفیت کامل خود، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز