خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان‌ فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس؛

بندرعباس از نظر اولویت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهروندان نیازسنجی می شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۰۳۰

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: اولین گام در سازمان ارتباط مستقیم با مردم از نزدیک و از نظر اولویت های نیاز سنجی فرهنگی اجتماعی آنان است.در صدد این هستیم که محلات شهر بندرعباس را از نظر اولویت های فرهنگی اجتماعی نیاز سنجی کنیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حامد رضوانی در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر در جمع مدیران نهادهای فرهنگی، بیان برنامه های آتی سازمان، خاطر نشان کرد: در ابتدا سعی شده که با مردم در محلات ارتباط مستقیم برقرار کنیم و بر مبنای نیاز و درخواست شهروندان به برنامه های فرهنگی پرداخته شود.

 وی افزود: بر اساس شرح وظایف سازمان بعضی از موضوعات و برنامه تعریف شده است برای شهر بندرعباس که شاید دغدغه و  اولویت مردم نباشد.

رضوانی تصریح کرد: محلات کمتر توسعه یافته از نظر بافت شهری و دسترسی کمتر به امکانات ورزشی و اجتماعی از اولویت های سازمان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، در پایان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس از  رئیس و دبیر کمیسیون فرهنگی شورا و اعضای شورای شهر به دلیل حساسیت و دغدغه مندی فرهنگی شهر تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز