خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسریع عملیات اجرایی سد عنبران

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۸۹۹

نماینده مجری سد عنبران گفت: با ابلاغ اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی به سد عنبران عملیات اجرایی دیوار آببند سد و زیرسازی باقیمانده جاده جایگزین انتهای شهر عنبران شروع شده و مراحل تکمیل سد با سرعت ادامه می‌یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل محسن رئیسی عنوان کرد: با تلاش مجدانه و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و توجه ویژه وزارت نیرو و با تخصیص صددرصدی اعتبار مصوب ۳۵۰ میلیاردریالی، عملیات اجرایی سد جان تازه ای گرفته است و با هماهنگیهای انجام شده عملیات حفاری دیوار آببند سد مجدد شروع شد.

وی افزود: با تزریق اعتبار در چند روز آینده به پیمانکار، عملیات اجرایی با ظرفیت کامل و در همه جبهه‌های کاری سرعت خواهد گرفت.

نماینده مجری سد عنبران تصریح کرد:  با تخصیص این اعتبار و با حمایت‌های مستمر مسئولان، عوامل اجرایی شرکت تمام  تلاش‌های خود را برای اتمام عملیات اجرایی سد و آبگیری سد در سال ۱۴۰۰ به کار خواهند بست.

عملیات اجرایی سد عنبران از  مرداد  ۹۷ با حجم یک میلیون متر مکعب و با اهداف تامین آب کشاورزی و تغذیه چاه ها و قنوات پایین دست و گردشگری و توسعه صنایع روستایی در بالادست شهر مرزی عنبران با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد  در حال احداث است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز