خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تبریز:

رضایت شهروندان از عملکرد مسئولان باید در اولویت کارها قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۷۹۰

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: حل مشکلات مردم وظیفه ماست و رضایت آنها به عنوان ولی نعمتان ما باید جزء اولویت‌ها ی ما مسئولان قرار گیرد و ما نیز در میزی که به عنوان میز خدمت در آن نشسته ایم باید پاسخگو باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،کریم صادقزاده تبریزی،سخنگوی شورای شهر تبریز در جمع مردم منطقه۴شهرداری تبریز گفت: امروز ما به عنوان شورای شهر و نمایندگان مردم در پارلمان شهری مطالبه‌گر حقوق حقه آنها هستیم و باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی افزود: حل مشکلات مردم وظیفه ماست و رضایت آنها به عنوان ولی‌نعمتان ما جزء اولویت‌ها باید قرار گیرد و ما نیز در میزی که به عنوان میز خدمت در آن نشسته ایم باید پاسخگو باشیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز تاکید کرد: انتظار داریم شهردار منطقه ۴ ستاد ویژه ای جهت حل مشکلات مردم تشکیل و با هماهنگی با سازمان‌های مرتبط، مطالبات قانونی مردم به ویژه اهالی محترم منطقه نظام پزشکی را حل و فصل کنند.

صادقزاده گفت: ما با اقدام و عمل باید چراغ امید را در دل مردم روشن کنیم و امیدواریم مشکلات منطقه نظام پزشکی نیز تا دهه فجر امسال مرتفع شود و فجری باشد برای شهروندان محترم آن منطقه.

وی ضمن تقدیر از تلاش شهردار منطقه ۴ گفت در این منطقه با حضور شهرداری درد آشنا و کاربلد جناب آقای مهندس امجدی در جهت حل و فصل مشکلات مردم اقدامات خوبی انجام یافته و ما شاهد اجرای پروژه های خوبی همچون پارک بزرگ تبریز مسیر گشایی در خیابان‌های فرعی به اصلی و سایر پروژه هایی که جا دارد به عنوان نمایندگان مردم از ایشان تقدیر نمایم چرا که به‌رغم کم برخوردار بودن منطقه ‌خدمات شایانی را انجام داده اند.

در پایان این نشست صادقزاده ضمن رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان، از نزدیک در جریان نحوه خدمات دهی کارکنان شهرداری منطقه ۴ به شهروندان محترم قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز