خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان در گفت و گو با ایلنا:

استارتاپ ها توانایی ساماندهی پسماند ها ی مواد معدنی را دارند

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۷۶۴

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان، با اشاره به اینکه یکی از مشکلات صنعت سرب و روی استان زنجان، خام‌فروشی و ساماندهی پسماندها است ، گفت: استارت‌آپ‌ها توانایی حل و راه‌اندازی مرکز نوآوری مواد معدنی را با حمایت معاونت علمی و فناوری دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان داود مراد خانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به اینکه در صدد آموزش  به علاقه‌مندان کسب و کارهای دانش‌بنیان هستیم، اظهار داشت: این مجموعه  از آنها حمایت می‌کند، و استمرار  این کار، نیازمند سرمایه گذاری هوشمند است.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان، با بیان اینکه بعد از 3 سال از تاسیس پارک علم و فناوری استان  زنجان شروع به کار  با استارت‌آپ‌ها با هدف جذب سرمایه‌گذار در حال ادامه هستیم.، تصریح کرد: اکنون در حال آموزش  ادبیات سرمایه‌گذاری استارت‌آپی هستیم.

به گفته مراد خانی، خوشبختانه ظرفیت‌های مناسبی در استان وجود دارد که تونسته‌ایم آن‌ها را پای کار بیاوریم اما  در اکوسیستم دانش‌بنیان، شتاب‌دهنده نداریم که تحقق آن نیازمند کمک و حمایت است.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان، در ادامه  با اشاره به تدوین نقشه راه علم و فناوری در 8 محور توسط معاونت عملی و فناوری ریاست جمهوری برای سال جهش تولید، تاکید کرد:  پارک علم و فناوری استان تلاش کرده تا برنامه‌های خود را در راستای  این محورها ی مهم پایه‌گذاری کند.

مراد خانی،  با بیان اینکه زنجان نیازمند ایجاد مرکز نوآوری معدنی است، یادآورشد:  گردش مالی سالانه صنعت سرب و روی استان زنجان بالغ بر 400 میلیون دلار است که با اضافه شدن خرید و فروش سایر مواد معدنی، عدد قابل توجهی می شود.

مرادخانی، تاکید کرد:  صنعت سرب و روی استان زنجان، از مشکلاتی مانند خام‌فروشی و ساماندهی پسماندها رنج می‌برد که تمام آن‌ها به نوعی توسط استارت‌آپ‌ها قابل حل است که تقاضای راه‌اندازی مرکز نوآوری مواد معدنی با حمایت معاونت علمی و فناوری را داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز