خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دامغان:

هیچ اجتماع رسمی و قانونی برای عزاداری ماه صفر نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۶۹۹

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از تعطیلی عزاداری پنج شنبه شب در زینبیه دامغان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا هیچ اجتماع رسمی و قانونی برای عزاداری صفر و اربعین در دامغان نخواهیم داشت.

به گزارش ایلنا از سمنان، حجت الاسلام حسین صبوری گفت: با توجه به شرایط فعلی حاکم بر شهرستان دامغان از نظر شیوع کرونا و مصوبه ستاد مبارزه با کرونا هیچ گونه مراسم عزاداری و اجتماع به صورت رسمی و قانونی را نخواهیم داشت.
وی ضمن اعلام خبر لغو مراسم پنج شنبه شب در زینبیه اعظم دامغان یادآور شد : در شرایط فعلی و با وجود وضعیت قرمز کرونایی در دامغان مداحی و حضور مداح کشوری به صلاح شهروندان و عزاداران نیست.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دامغان ضمن تاکید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: الگوی همه عاشقان اباعبدالله در کشور ایران مقام معظم رهبری است و ایشان بارها به صورت رسمی اعلام نمودند تابع مقررات ستاد ملی کرونا هستم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن بیان این موضوع که شهرستان دامغان یک بیمارستان دارد و ظرفیت تخت های آن نیز محدود می باشد تصریح کرد: صلاح است مجالس عزاداری با جمعیت زیاد برگزار نشود.
حسین صبوری با اشاره به اینکه فعلا به هیچ هیئت و حسینیه ای جهت عزاداری مجوز نخواهیم داد یادآور شد: استاندار سمنان نیز در جلسه استانی ستاد مبارزه با کرونا تاکید داشتند که عزاداری های ماه صفر و اربعین به صورت محدود و خانگی برگزار شود.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز