خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی خبر داد:

آغاز ثبت نام صادرکنندگان برگزیده استانی تا 15 مهرماه / 70 درصد رفع تعهد ارزی از شاخص‌های شرکت در روز ملی صادرات

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۶۲۹

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از اعلام فرآیند ثبت نام برای انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در روز ملی صادرات امسال خبرداد و گفت: متقاضیان تا 15 مهرماه فرصت ثبت‌نام دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی، سعید پورآبادی با اعلام این خبر اظهار داشت: از سال ۷۶ بیست و نهمین روز مهر ماه به عنوان روز ملی صادرات نامیده شد بر این اساس از آن سال تاکنون، برنامه‌ای به مناسبت این رویداد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال برای اولین بار اتاق ایران به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی کشور، متولی برگزاری مراسم روز ملی صادرات است.

پورآبادی با اشاره به فراخوان ثبت‌نام انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال 1399 از سوی معاونت کسب و کار اتاق ایران، افزود: طبق اعلام این معاونت، متقاضیان تا 15 مهرماه فرصت ثبت‌نام دارند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سایت بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات به آدرس اینترنتی ed.iccima.ir  مراجعه کنند و  نسبت به ثبت‌نام آنلاین برای شرکت در انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه‌های کالایی و گروه‌های خدماتی اقدام کنند.

وی ادامه داد:اتاق‌های بازرگانی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت ، گمرک، استاندارد  نسبت به انتخاب، معرفی و تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استانی و ایجاد دبیرخانه ستاد برگزاری روز ملی صادرات و تشکیل کارگروه‌های مربوطه و  برگزاری باشکوه این مراسم اقدام کنند.

پورآبادی 70 درصد رفع تعهد ارزی برای شرکت‌های بازرگانی را به عنوان یکی از شاخص‌های انتخاب صادرکنندگان برگزیده امسال عنوان کرد و اظهار داشت:  میزان رفع تعهدات ارزی برای شرکت های تولیدی ، داوریی و دانش بنیان 50 درصد اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز