خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خبر داد:

اعمال محدودیت های شدید در اصفهان از فردا /شرایط فوق بحرانی است/ مدارس و بازار اصفهان یک هفته تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۶۰۹

شرایط فوق حاد به دلیل شیوع بیماری کرونا سبب شد ستاد استانی مبارزه با کرونا از فردا - پنجشنبه دهم مهرماه- به مدت یک هفته محدودیت های شدید تری را برای اصفهان اعلام کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الله غلامی با اعلام این خبر گفت: بعد از ارسال نامه استاندار به وزیر کشور جهت تفویض اختیار برای اعمال محدودیت در استان اصفهان، ستاد ملی مقابله با کرونا با درخواست ما موافقت کرد و از روز پنجشنبه دهم مهرماه محدودیت های بیشتری برای مقابله با بیماری کرونا اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس، از روز شنبه دوازدهم مهرماه نیز به مدت یک هفته مدارس تعطیل و آموزش به صورت کاملا غیر حضوری برگزار می شود.

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا خاطر نشان کرد: رستوران‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند و فست فودها به صورت غذای بیرون بر فعال خواهند بود.

همچنین از روز ۵ شنبه به مدت یک هفته مساجد و مصلی‌ها، برگزاری نماز جمعه، استخرها، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، سینماها، آرایشگاه‌های زنانه، موزه‌ها، باغ موزه‌ها، چایخانه‌ها، کافی شاپ ها، تالارها، گیم نت‌ها، بازارچه‌های محلی و فصلی مانند جمعه بازار، دوشنبه بازار، شنبه بازارها  تعطیل هستند.

وی یاد آور شد: اماکن تفریحی تحت اختیار شهرداری مانند پارک ها و تفرجگاه ها نیز به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز