خبرگزاری کار ایران

تداوم مه صبحگاهی و هوای نسبتا سرد تا آخر هفته در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۵۷۸

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از تداوم مه صبحگاهی و هوای سرد در ساعات صبح تا آخر هفته در مناطق مرکزی و جنوبی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی در تشریح وضعیت هوای استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با تداوم شرایط نسبتا پایدار جوی تا آخر هفته جاری آسمان استان غالبا صاف تا نیمه ابری و در نوار شرقی همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از شرایط محلی، جریانات مرطوب خزری در بعد از ظهرها گاهی با سرعت تند و گذر امواج دامنه کوتاه تراز میانی جو در برخی مناطق در ساعات عصر افزایش ابر و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل ماندگاری پرفشار سطح زمین، در طول شب ها و ساعات اولیه صبح هوای نسبتا سرد به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان تداوم خواهد داشت.

محمدی تاکید کرد: تنظیم دمای گلخانه ها، مراکز کشت قارچ، مرغداری ها و دامداری ها مورد توجه باشد و همچنین اقدامات لازم برای حفاظت از کندوهای عسل انجام شود.

وی بیان کرد: از روز جمعه 11 مهرماه دمای هوا چند درجه افزایش می یابد اما در اوایل هفته آینده شاهد نفوذ سامانه ناپایدار به استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در رابطه با بیشینه دمای حاکم بر مناطق استان اظهار کرد: طی امروز شهرستان‌های کوثر، بیله سوار و پارس آباد با حداکثر دمای 24 درجه به عنوان گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز