خبرگزاری کار ایران

با هدف قدردانی از مدافعان سلامت صورت گرفت؛

اجرای سالار عقیلی در بیمارستان بوعلی قزوین + فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۵۱۹

خواننده بنام کشور با حضور در فضای باز بیمارستان بوعلی قزوین، آهنگ پرطرفدار " ایران، فدای اشک و خنده تو " را برای کادر پزشکی و مدافعان سلامت به صورت زنده اجرا کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سالار عقیلی خواننده سرشناس کشورمان به پاس زحمات و کوشش‌های بی‌دریغ کادر پزشکی و پرستاران در دوره شیوع بیماری کرونا و ادای احترام و قدردانی از زحمات این عزیزان، با حضور در بیمارستان بوعلی قزوین به صورت زنده در محوطه این بیمارستان به اجرای برنامه پرداخت.

عقیلی در سخنانی در جمع  کادر پزشکی و پرستاران بیمارستان بوعلی قزوین گفت: من این روزها از نزدیک شاهد ایثار و فداکاری کادر درمان هستم چرا که حدود یک ماه است پدرم در بخش کما بستری است و هفته ای 4 روز در کنار پدر هستم و از نزدیک می‌بینم که کادر پزشکی و پرستاران چه زحماتی را برای بهبود بیماران متحمل می شوند. 

وی افزود: در ایام کرونا نیز پرستاران و پزشکان با جانفشانی و در حالی که بسیاری حتی حاضر نبودند از 100 متری بیماران کرونایی بگذرند، بدون کوچکترین ترس و واهمه، ایثارگرانه از بیماران کرونایی مراقبت کردند که خاضعانه قدردان و سپاسگزار زحمات این عزیزان هستم.

خواننده سنتی کشورمان در پایان گفت: یکی از عزیزان هنرمندم از من خواست تا در محل بیمارستان بوعلی قزوین حاضر شوم و به اجرای برنامه بپردازم که من با افتخار آمدم و از اینکه در چنین جمع ارزشمندی حضور دارم بسیار خوشحالم.

حجم ویدیو: ۳۷.۴۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۴۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز