خبرگزاری کار ایران

در شش ماهه اول سال جاری صورت گرفت؛

توزیع ۳۶ میلیون متر مکعب گاز CNG در منطقه سبزوار

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۴۹۶

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: در شش ماهه اول سال ۹۹ حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در جایگاه های منطقه سبزوار گاز طبیعی دریافت کرده اند.

به گزارش ایلنا از سبزوار، محمد صادقی در این خصوص گفت: با توجه به فعالیت ۲۳ باب جایگاه سی. ان. جی در شهرستان های داورزن ، خوشاب، بردسکن، جوین ، جغتای و سبزوار بیش از ۱۳۰ نفر اپراتور و مسئول فنی در این جایگاه ها جهت سوخت رسانی به شهروندان به طور ۲۴ ساعته فعالیت دارند .

وی در ادامه افزود: در شش ماهه سال جاری در حوزه فعالیت منطقه سبزوار در غرب خراسان رضوی حدود ۳۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی توزیع و مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل نزدیک به ۳ درصد افزایش داشته است.

مدیر منطقه سبزوار با تاکید بر رعایت نکات ایمنی اظهار کرد: برگزاری کلاس های آموزشی ویژه اپراتورهای جایگاه های سی ان جی به منظور سوخت رسانی مطلوب و بدون حادثه، یکی از اهداف منطقه است که با هماهنگی و برنامه ریزی و تفاهم انجام شده با سازمان فنی حرفه ای استان خراسان رضوی، در طول سال این کلاس ها به دو صورت عملی و تئوری برای اپراتور ها برگزار می شود.

صادقی اذعان داشت: بیشترین کاهش مصرف سی. ان. جی در شش ماهه اول مربوط به فروردین ماه سال جاری بوده که ممنوعیت مسافرت های نوروزی را شاهد بودیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش داشته و بالاترین افزایش مصرف مربوط به شهریور ماه با ۱۳ درصد افزایش نسبت به سال قبل بوده است. 

وی تصریح کرد : با مصرف گاز سی. ان. جی در نیمه اول سال ۹۹، بیش از ۳۵ میلیون لیتر بنزین در این منطقه ذخیره سازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز