خبرگزاری کار ایران

رئیس‌هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اردبیل خبرداد:

احداث بزرگترین پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در اردبیل/ همایش خودروهای کلاسیک جمعه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۴۸۲

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل از برگزاری همایش خودروهای کلاسیک در روز جمعه هفته جاری در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزه تراز عصر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از احداث بزرگترین پیست ورزشی و توریستی اتومبیلرانی و موتور سواری کشور در استان اردبیل خبر داد و گفت: زمین این پیست به مساحت 35 هکتار تملک شده و پس تامین اعتبار از سوی اسپانسر یا بودجه دولتی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: این پیست مابین جاده شهرستان سرعین و شهرستان نیر واقع شده و قسمت های اولیه آن توسط کارشناسان طراحی شده که در آن 11 کمیته اتومبیلرانی و همچنین انواع رشته های موتور سواری لحاظ شده است.

لزوم تخصیص اعتبارات به صورت عادلانه

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل از کم برخورداری استان اردبیل نسبت به بودجه‌های پایتختی گلایه کرد و گفت: بودجه‌ها و تخصیص اعتبارات باید به صورت عادلانه بین هیات‌ها تقسیم شود چرا که برای پرورش استعدادها و تشویق آنان تمامی استان ها نیاز به بودجه مناسب دارند.

تراز بیان کرد: در صورتی که هیات ها حمایت شوند و سطح ورزشکاران و استعدادهای ورزشی این هیات ارتقا یابد این امر به ارتقا و پیشرفت و درخشش فدراسیون منجر خواهد شد و رشته اتومبیلرانی و موتورسواری نیز در کشور و در عرصه بین المللی حائز جایگاه خوبی خواهد شد.

وی ایجاد پیست های مختلف و فراهم کاردن شرایط مناسب برای حضور جوانان در پیست های اتومبیلرانی و موتور سواری را عامل تخلیه هیجانات جوانان دانست و گفت: با فراهم کردن شرایط برای حضور جوانان در پیست‌ها، از رانندگی‌های پرخطر در سطح شهر کاسته خواهد شد و همچنین افزایش نشاط جوانان و علاقمندان به اتومبیلرانی و موتورسواری نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس‌هیات موتورسواری و  اتومبیلرانی استان اردبیل در خصوص وضعیت بیمه ورزشی ورزشکاران این هیات بیان کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران این رشته اتومبیل یا موتور سیکلت خود را بیمه می‌کنند لذا به رغم توصیه های هیات برای ثبت نام در بیمه ورزشی، ورزشکاران اقدام به بیمه ورزشی نمی کنند.

تراز ادامه داد: اقدام به بیمه ورزشی یکی از عوامل مهم در ساماندهی و ارتقای جایگاه هیات در بین سایر هیات‌های ورزشی خواهد شد لذا به ورزشکاران این رشته توصیه می کنیم جهت ساماندهی دقیق تر نیروها در هیات و نتیجتا برنامه ریزی های دقیق تر با مراجعه به هیات پزشکی ورزشی نسبت به ثبت نام در بیمه ورزشی با نام هیات اتومبیلرانی و موتور سواری اقدام کنند.

احداث بزرگترین پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در اردبیل/ همایش خودروهای کلاسیک جمعه برگزار می‌شود

همایش خودروهای کلاسیک در اردبیل برگزار می‌شود

وی از برگزاری همایش خودروهای کلاسیک در جمعه هفته جاری خبر داد و گفت: کمیته کلاسیک هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان با هماهنگی‌های لازم با نهادهای مربوطه به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان و همچنین گرامی داشت شهدای آتش‌نشانی صبح جمعه یازدهم مهرماه در منطقه شیخ صفی با انجام تمهیدات لازم جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اقدام به برگزاری همایش خودروهای کلاسیک خواهد کرد.

اعلام آمادگی رئیس هیات اتومبیلرانی اردبیل برای انتخابات فدراسیون

رئیس هیات موتورسواری و  اتومبیل رانی استان اردبیل از اعلام آمادگی خود برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری کشور خبر داد و گفت: 12 نفر برای تصدی ریاست فدراسیون و حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند که من نیز جزو این نفرات هستم و در صورت انتخاب شدن به این سمت برنامه های مدون خود را برای پیشبرد این رشته ورزشی مهیج عملی خواهم کرد.

مسئولان به رشته اتومبیلرانی و موتورسواری توجه کنند

تراز خواستار توجه ویژه مسئولان به این رشته مهیج شد و گفت: مسئولان و همچنین مردم همت کنند تا رشته ورزشی اتومبیلرانی و موتور سواری وجهه اجتماعی پیدا کند و علاقمندان به آن ورزشکار شناخته شوند چرا که در این صورت گرایش جوانان به این رشته افزایش خواهد یافت و همچنین برخی از معضلات رانندگی در سطح شهر و تلفات و صدمات ناشی از آن کاهش خواهد یافت.

وی در پایان بیان کرد: ورزشکاران رشته اتومبیلرانی و موتورسواری مخصوصا آفرود سواران در بسیاری از مواقع به کمک نیروهای هلال احمر آمده اند و یا در مسدود شدن جاده ها توسط برف و کولاک این رانندگان توانسته اند با گذر مسیرهای صعب العبور به مردم امدارسانی کنند لذا با توجه به این مسائل این هیات و همچنین رشته‌های زیرمجموعه آن با حمایت مسئولان می‌تواند پله‌های ترقی را با سرعت طی کند و در شرایط بحرانی یاد شده نیز به کمک امدادگران بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز