خبرگزاری کار ایران

خاتمی خبر داد:

توزیع بیش از ۲ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان کم برخوردار شهرستان کاشمر

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۴۶۸

نماینده بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در کاشمر از توزیع ۲۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و گروه های جهادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، ابوالفضل خاتمی نماینده بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در کاشمر در مراسم توزیع لوازم التحریر  بین دانش آموزان کم برخوردار این شهرستان گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و گروه های جهادی اقدام به توزیع ۲۳۰۰ بسته لوازم التحریر در دو مرحله به صورت رایگان از محل خیرین در بین دانش آموزان محروم شناسایی شده در شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ  کرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی لوازم التحریر تهیه شده تولید ملی است افزود: هر بسته لوازم التحریر به ارزش ۱میلیون و ۵۰۰ هزار ریال شامل یک عدد کیف، یک عدد جامدادی، یک عدد دفتر نقاشی، دفتر ۵۰ برگ ۳ عدد، دفتر ۸۰ برگ ۲عدد، مداد رنگی۱۲ رنگ یک عدد، مداد مشکی ۴ عدد، مداد قرمز ۲ عدد، تراش، پاک کن، خط کش و برنامه هفتگی و برچسب مشخصات است.

خاتمی در پایان خاطرنشان کرد: پویش ملی مشق احسان با هدف تامین نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند توسط بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) راه اندازی شده است و کلیه اشخاص، خیریه ها، گروه‌های جهادی، سمن ها و هیئات می‌توانند برای مشارکت در این پویش سراسری مشارکت کنند.

مراسم نمادین توزیع بسته لوازم التحریر در قالب طرح مشق احسان با حضور مسئولان شهرستان در مجتمع فرهنگی شهید آیت اله مدرس کاشمر روز سه شنبه ۸ مهر ماه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز