خبرگزاری کار ایران

عدم استقبال متقاضیان مسکن مهر برای دریافت دفترچه قسط در شهرجدید هشتگرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۴۴۲

نایب رئیس هئیت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد از عدم استقبال و مراجعه متقاضیان مسکن مهر برای دریافت دفترچه قسط در این شهر خبر داد و گفت: با شیوع کرونا متقاضیان معرفی شده به سوی بانک عامل تمایلی به پیگیری و امضای قرارداد فروش اقساطی خود در بانک مربوطه را ندارند.

به گزارش ایلنا از البرز، رافع ناصری فر تصریح کرد: با وجود تمامی تمهیداتی که در راستای ترغیب متقاضیان برای دریافت قرارداد فروش اقساطی مسکن مهر در نظر گرفته شده، متقاضیان تمایلی از خود نشان نمی‌دهند و از دریافت دفترچه قسط خود سرباز می‌زنند.

وی با اشاره به اقدامات لازم جهت ترغیب مردم برای دریافت قرارداد فروش اقساطی مسکن مهر خود گفت: در این راستا بستر خدمات الکترونیک به نشانی emehr.ntdc.ir فراهم شد تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نباشد.

ناصری فر افزود: تسریع در فروش اقساطی طبق ضوابط ابلاغی در مقطع فروش مسکن مهر، از این پسراستعلام چک های برگشتی یا بدهی‌های معوقه به نام متقاضیان واجد شرایط الزامی نمی‌باشد که این مهم ‌تاثیر بسزایی در تسریع در روند انجام کار و همچنین رفع مشکلات احتمالی متقاضیانی که بدلیل شرایط اخیر و نوسانات اقتصادی، با اقساط معوق یا چک برگشتی مواجه شده اند، می‌شود.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: با توافق به عمل آمده با بانک عامل مقرر شده است تا در مقطع فروش اقساطی، تسهیلات مسکن مهر با اخذ تضامین لازم با ارائه کارت هوشمند ملی یا رسید ثبت نام اولیه امکان پذیر شود.

وی در خصوص انعقاد قرار داد متمم فروش اقساطی مسکن مهر افزود: با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در خصوص تکمیل نازک کاری مسکن مهر تا پایان آبان ماه سال‌جاری و همچنین انجام مراحل اداری فروش اقساطی پروژه های در دست احداث مسکن مهر، با تدوین دستورالعمل های مربوطه و ارائه راهکارهای جدید، روند تمدید قراردادهای این طرح بسیار کوتاه و تسهیل شده است.

ناصری فر با اشاره به ضرورت تکمیل و بهره برداری از مسکن مهر و کلنگ زنی طرح اقدام‌ملی مسکن و نقش موثر آن در کنترل قیمت بازار مسکن افزود: از اهداف شرکت عمران، توسعه مسکن ارزان قیمت و افزایش سطح رفاه خانوارهای متقاضی است.

وی تاکید کرد چنانچه برخی از متقاضیان در تکمیل روند اداری فروش اقساطی کوتاهی کنند، یارانه تخصیصی به واحد مرتبطشان حذف می‌شود و بعبارتی سود بانکی وام آنها از ۴ به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

نایب رئیس هئیت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد از مالکان مسکن مهر دعوت کرد تا بمنظور جلوگیری از اجرای تصمیم‌ اخیر هر چه سریعتر نسبت به انجام مراحل اداری تحویل واحد اقدام ‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز