خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز خبر داد:

اجرای وبینارهای تخصصی گردشگری در فضای مجازی /رونمایی از اتوبوس‌های گردشگری

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۳۸۸

معاون گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری وبینارهای تخصصی حوزه گردشگری با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران و پخش در فضای مجازی خبر داد و گفت: در این نشست‌ها موضوعاتی نظیر گردشگری ادبی، آسیب‌شناسی گردشگری در دوران کرونا، جهانگردی روستایی، گردشگری خلاق و خوراک و گردشگری در آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا علی نیری گفت: گردشگری یکی از صنعت‌هایی است که بیشترین ضربه را به دلیل شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی و معنوی متحمل شد که به منظور حمایت از این بخش لایحه‌ معافیت بخشی از عوارض صنعت گردشگری در حوزه شهرداری تهیه شده و در صورت تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر اجرایی خواهد شد.

 سرپرست اداره گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز گفت: برای حمایت از حوزه گردشگری، لایحه‌ معافیت بخشی از عوارض صنعت گردشگری در حوزه شهرداری تهیه شده و در صورت تصویب در صحن علنی شورای شهر اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا بخشی از برنامه‌ها به شکل مجازی برگزار می‌شود، افزود: یکی از برنامه‌های درنظر گرفته شده معرفی و تجلیل از برترین‌های حوزه گردشگری است که در این راستا  برترین شهردار، پاکبان و آتش‌نشان در مناطق گردشگرپذیرشهری، مدیران بناهای گردشگری تحت پوشش شهرداری، سازمان‌های همکار در حوزه گردشگری شهرداری ، باغدار و مسئول حوزه خدمات گردشگری مناطق شهری که ظرفیت گردشگرپذیری دارند، معرفی خواهند شد.

رونمایی از اتوبوس‌های گردشگری 

وی همچنین از رونمایی اتوبوس‌های گردشگری خبر داد و گفت: تعدادی اتوبوس بازسازی و تعدادی دیگر به ناوگان افزوده شده که آماده خدمات‌دهی به اقشار مختلف جامعه است.

نیری با بیان اینکه اتوبوس‌ها به دو شکل خدمات‌دهی خواهند کرد، گفت: در روش نخست بر اساس مولفه‌های قانونی اتوبوس ها به آژانس‌های گردشگری واگذار شده و در روش دوم به عموم مردم از جمله قشر کم‌برخوردار، معرفی شده از سرای محلات و فرهنگسراها و گردشگران داخلی و خارجی خدمات خواهند داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز