خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین نقشواره «هنر عاشورایی» در زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۳۰۱

نخستین نقش‌واره استانی هنر عاشورایی از سوی بسیج هنرمندان این استان در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، پوستر و عکاسی، برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، نخستین نقشواره استانی هنر عاشورایی از سوی بسیج هنرمندان این استان در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، پوستر و عکاسی، برگزار می شود.

"ما ملت امام حسینیم، شعور حسینی در ایام کرونا، اربعین، پیاده روی با پای دل، سیل اشکی که بلا را می‌برد، حسینیه‌های خانگی، محرم؛ کرونا و همدلی و نذری سلامتی" از عناوین این نقشواره هستند.

علاقمندان با سن بالای ۲۰ سال می‌توانند در نقشواره هنر عاشورایی زنجان شرکت کنند و شرکت کنندگان می‌توانند تصاویر آثار خود را تا ۱۷ مهر ماه جاری مصادف با اربعین حسینی، در قالب jpg به شماره ۰۹۱۲۸۴۲۲۹۰۲ در پیام رسان‌های ایتا و سروش و یا به نشانی الکترونیکی basijashora۹۹@chmail.ir ارسال کنند.

علاقه‌مندان می توانند حداکثر ۲ اثر به این نقشوراه ارسال کنند و اصل آثار پس از داوری اولیه، دریافت و در قالب نمایشگاه مجازی، در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان به شرکت در نقشواره هنر عاشورایی زنجان، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه سازمان به شماره ۳۳۴۵۹۰۳۰ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز