خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

کمیته امداد قزوین ایجاد پنج هزار فرصت شغلی را هدفگذاری کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۲۳۸

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال ۱۳۹۹ براساس سیاست توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت، ایجاد پنج هزار شغل با ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مهرعلی حق گویان با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده طی سال جاری ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی استان قزوین پیش‌بینی شده است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای پنج هزار نیازمند شغل ایجاد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانایی‌های نیازمندان و محرومان شناسایی شده و با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی بستر استقلال معیشتی نیازمندان فراهم می‌شود.

این مقام مسئول گفت: کمیته امداد استان قزوین در ۶ ماه نخست امسال حدود یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی را محقق ساخته که برای یک هزار مورد تسهیلات اشتغالزایی و ۵۰۰ مورد نیز معرفی به شرکت‌ها را انجام داده است.

حق گویان افزود: کمیته امداد استان در سه سال گذشته ۱۱ هزار فرصت شغلی را ایجاد کرده است که ۹۳ درصد از اشتغال‌های ایجاد شده پایدار بوده و تنها هفت درصد به دلایل مختلف غیرفعال شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۶۲ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که حدود نیمی از این افراد از تمام خدمات کمیته امداد استان بهره مند می‌شوند و در صدد هستیم که با اجرای سیاست توانمندسازی از تعداد جامعه تحت پوشش سازمان بکاهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز