خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز جهانی گردشگری انجام شد؛

بهره برداری از دو طرح گردشگری در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۹۳۰

همزمان با روز جهانی گردشگری دو طرح گردشگردی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین روز یکشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های گردشگری قزوین ، از صنعت گردشگری به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه این استان نام برد و گفت: پیش نیاز رونق صنعت گردشگری در قزوین حمایت از سرمایه گذاران است.

علیرضا خزائلی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه صنعت گردشگری استان را قابل توجه دانست و افزود: این اداره‌کل در راستای توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری نسبت به جذب، راهنمایی و هدایت سرمایه‌گذاران اقدام می‌کند.

وی اظهار داشت: در آینده با توسعه صنعت گردشگری، شاهد رونق اقتصادی و ارز آوری مضاعف در استان قزوین خواهیم بود.

خزائلی با اشاره به مشکلات  صنعت گردشگری در بحران کرونا، اضافه کرد: با توجه به شیوع این ویروس شاهد کاهش شدید گردشگران بودیم که خسارات و آسیب‌های جدی بر صنعت گردشگری و واحدهای مرتبط به آن وارد شد.

وی تصریح کرد: عمده خسارت وارد شده به تاسیسات گردشگری قزوین مربوط به مجتمع‌های خدماتی و پذیرایی بین راهی بوده است که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای شاغلین صنعت گردشگری استان پرداخت شده است.

 این مسئول خاطر نشان کرد: امروز به مناسبت روز جهانی گردشگری و همزمان با هفته دفاع مقدس، ۲ پروژه گردشگری استان افتتاح شد.

خزائلی افزود: پروژه هتل آپارتمان اطلس با سرمایه گذاری  ۳۵ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۱۰ نفر و همچنین طرح توسعه مجموعه اقامتی بام سان در منطقه نمونه گردشگری باراجین با حجم سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۴ نفر امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز