خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد سمنان مطرح کرد:

راهیابی ۱۲۰ نفر از دانشجویان به دبیرخانه رویداد استارتاپی کارآفرین شو/ درآمد ماهانه بیش از ۱۵ میلیون ریالی مجریان اشتغال تحت حمایت

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۹۱۸

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از درآمد بیش از ۱۵ میلیون ریالی ماهانه مجریان طرح اشتغال کمیته امداد این استان خبر داد و گفت: ۵۷۰۰ طرح اشتغال فعال تحت نظارت این نهاد در حال فعالیت است.

به گزارش ایلنا از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در جلسه رصد فعالیت‌های اشتغال کمیته امداد  با حضور   شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان برگزار شد، خاطرنشان کرد: رویداد استارتانی کارآفرین شو که  با همکاری کمیته امداد استان سمنان و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از شنبه ۲۲ شهریور سال جاری آغازشده بود، ۱۲۰ نفر از دانشجویان به دبیرخانه رویداد استارتانی کارآفرین شو راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه روستاها درگذشته مولد اشتغال و تأمین‌کننده بخشی از اقلام شهر بودند اما در حال حاضر شرایط مساعدی ندارند، تصریح کرد: کمیته امداد نگاه ویژه‌ای به روستاها دارد.

مسعودیان راد پشتوانه علمی را ضامن طرح‌های اشتغال کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: نظارت پنج‌ساله بر  طرح‌های اشتغال اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در سال جاری ایجاد ۳۴۷۵ فرصت شغلی بااعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان برای مددجویان  در نظر گرفته‌شده است، خاطرنشان کرد: سیزده بانک عامل استان سمنان، ۷۱ درصد از مجموع تسهیلات در نظر گرفته‌شده اشتغال مددجویان در سال جاری را بر عهده‌دارند.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه با مرکز آموزش فنی حرفه‌ای برای آموزش ۱۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان سمنان باهدف آموزش مهارت‌های شغلی، خاطرنشان کرد:راهبران شغلی، کانون خیرین اشتغال و جهادگران اشتغال ازجمله راهبردهای نهادی برای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز