خبرگزاری کار ایران

در نشست شورای شهر تصویب شد؛

مشارکت شهرداری مشهد در ساخت اردوگاه معتادان متجاهر

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۹۰۲

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه کمک شهرداری مشهد به ساخت اردوگاه نگهداری از معتادان متجاهر در نشست روز دوشنبه شورای اسلامی این شهر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، بتول گندمی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد گفت: به شهرداری این شهر اجازه داده می‌شود در راستای حمایت از مراکز خدمات اجتماعی ویژه معتادان، نسبت به مشارکت در احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادان متجاهر، از محل اعتبارات ردیف کمک به سایر سازمان‌ها و نهادها اقدام کند.

بتول گندمی افزود: سهم مشارکت شهرداری مشهد از اعتبارات مورد نیاز برای احداث این مرکز ۴۰ درصد تا سقف ۷۰ میلیارد ریال برای فاز نخست و به تناسب تحقق مشارکت ۶۰ درصدی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری مشهد مکلف است، با عنایت به تکالیف قانونی سایر دستگاه‌های دولتی در ساخت، تجهیز و بهره‌برداری از این مراکز نسبت به پیگیری و وصول اعتبارات پرداختی شهرداری از سوی دولت اقدام نماید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد گفت: شهرداری باید آثار مالی این مصوبه را در لایحه اصلاح بودجه سال ۱۳۹۹ و درصورت نیاز، لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری پیش‌بینی کند.

همچنین لایحه مجوز تملک و آزادسازی املاک واقع در امتداد مسیر بولوار ابوطالب شمالی به تصویب رسید، بر این اساس و با توجه به عدم اجرای تعهدات شرکت سپاد در موعد مقرر، شهرداری باید نسبت به تملک املاک در مسیر مطابق نقشه مورد تایید شورای اسلامی شهر و اجرای محور ابوطالب شمالی از طریق توافق با مالکان یا اعمال ماده ۹ لایحه قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه های عمومی، عمرانی و نظامی دولت اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز