خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

۱۴ هزار و ۶۸۰ نفر از مشاوره قضایی در دادگستری قزوین بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۸۰۶

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۴ هزار و ۶۸۰ نفر از خدمات مشاوره‌ای واحد ارشاد و معاضدت قضایی دادگستری‌ها و دادسراهای استان بهره مند شده و راهنمایی لازم را برای پیگیری و حل مسایل حقوقی و کیفری خود دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگارایلنا از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی با اعلام این خبر گفت: مطابق ماده ۱۰ اصلاحی قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی انقلاب و ماده ۴۲ آیین‌نامه اجرایی آن، اداره ارشاد و معاضـدت قضـایی زیر نظر رؤسـای حـوزه‌های قضـایی جهت ارشاد مراجعان تشکیل گردید.

مقام ارشد قضایی استان اظهار کرد: با تشکیل این اداره، شهروندان از راهنمایی و مشاوره لازم درخصوص پرونده‌های حقوقی خود بهره مند شدند که بیشترین این مشاوره‌ها در خصوص عناوین حقوقی طلاق به درخواست زوجه، طلاق به درخواست زوج و مطالبه وجه بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی تصریح کرد: از جمله مهمترین دلایلی که مردم در روابط حقوقی و قضایی خود با مشکل مواجه می‌شوند ناآگاهی از مقررات قانونی است بنابراین توصیه می‌شود قبل از هر اقدام حقوقی در روابط فردی و اجتماعی و...، حتما به وکیل یا سایر افراد مطلع مراجعه و پس از مشورت لازم برای تشکیل پرونده و پیگیری قضایی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز