خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد:

ارائه خدمات کاروان سلامت هلال احمر زنجان در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۷۳۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کاروان سلامت اعزامی از این استان به روستای دوشینکوه شهرستان نیک‌شهر سیستان و بلوچستان به ارزش پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب طرح نذرآب 3، خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و معیشی رایگان ارائه دادند.

به گزارش ایلنا از زنجان، شهرام میرزایی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: تیم داوطلبان هلال احمر استان زنجان از 31 شهریور به منظور ارائه خدمات ارزنده در زمینه کاروان سلامت، ویزیت رایگان، توزیع دارو، اقلام معیشیتی، بهداشتی و نوشت افزار در روستای دوشینکوه شهرستان نیک‌شهر حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، تاکید کرد: کاروان سلامت اعزامی از استان زنجان مشتکل از پزشکان فوق تخصص گوارش، فوق تخصص جراح ارتوپد و شانه،  متخصص اطفال، داخلی، پزشک عمومی، داروساز و پزشک زنان و زایمان بود.

وی،  گفت: این تیم یکهزار و 832  را به طور رایگان ویزیت کرده اند.

میرزایی تاکید کرد: در کنار ویزیت رایگان روستائیان دوشینکوه به ارزش 500 میلیون ریال دارو نیز برای بیماران به صورت رایگان ارائه شد.

وی به توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی برای خانوارهای این روستا اشاره کرد وافزود: بیش از 200 بسته کمک معیشیتی 350 بسته بهداشتی، 500 بسته لوازم التحریر و اسباب بازی، 400 بسته البسه مردانه، زنانه و بچه گانه  برای هموطنان در میان خانوارهای روستای دوشینکوه شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این بسته ها 114 جفت کفش، 100 عدد شیرخشک، 2 دستگاه تصفیه آب صنعتی و 2 دستگاه تانکر آب پنج هزار لیتری و بیش از  16 هزار و 600 عدد آب معدنی یک و نیم لیتری و پنج هزار عدد ماسک توزیع شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: ارزش این اقلام و بسته های تهیه شده از محل کمک های مردم نوعدوست استان زنجان 5 میلیارد و 500 میلیون ریال بود که در بین روستائیان دوشیکوه توزیع شد.

وی یادآوری کرد: از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر خدمات حمایتی- روانی و اجتماعی برای جوانان روستای دوشینکوه ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز