خبرگزاری کار ایران

استقبال فرماندار رشت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف این شهرستان

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۴۳۵

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل روند سرمایه گذاری، اظهارداشت: از ورود سرمایه گذاران در عرصه های گردشگری، زیرساختی، صنعتی و فرهنگی شهرستان، استقبال می کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح اللهی در نشست با جمعی از سرمایه گذاران با بیان اینکه آثار مثبت اشتغال و توسعه کلان شهرستان به کل استان و حتی کشور برمی گردد، افزود: ظرفیت های مختلفی در بخش های گردشگری، زیرساختی و حتی مباحث فرهنگی شهرستان وجود دارد که آمادگی داریم از ظرفیت سرمایه گذاران در این زمینه ها استفاده کنیم.

 
وی با تاکید بر اینکه با همه توان خود از حضور سرمایه گذاران استقبال می کنیم، تصریح کرد: اولویت اول فرمانداری، تسهیل روند سرمایه گذاری در شهرستان و رفع موانع پیش روی آنان است و در همین راستا کارگروه های تخصصی متناسب با هر طرح سرمایه گذاری برگزار می شود تا به صورت ویژه مشکلات طرح مربوطه پیگیری و رفع شود.
 
فرماندار رشت با اشاره به ظرفیت های تاریخی و فرهنگی شهر رشت، خاطرنشان کرد: بالغ بر 12 ساختمان تاریخی و قدیمی مربوط به دوران قاجاریه و پهلوی اول در شهر رشت وجود دارد که آمادگی داریم مرمت و بازسازی این ابنیه تاریخی را به صورت قرارداد مشارکتی با بخش خصوصی انجام دهیم.
 
فتح اللهی با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی راکد شهرستان مانند  صنایع پوشش و پوپلین، افزود: باید از ظرفیت سرمایه گذاران موفق در راستای رونق مجدد این واحدهای صنعتی بهره گرفته شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز