خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان خبر داد:

ممنوعیت برپایی موکب های خیابانی در اربعین

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۳۳۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برپایی موکب های خیابانی اربعین امسال در استان سمنان ممنوع است و عزاداران با دقت نظر باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور افزود: وضعیت شیوع کرونا ویروس در بسیاری از نقاط کشور اضطراری است و از اقشار مردم می‌خواهیم با جدیت دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود مردم استان سمنان و عزاداران در دهه آخر ماه صفر و عزاداری اربعین حسینی همانند دهه اول ماه محرم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: در اربعین امسال مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی را نخواهیم داشت و برنامه های عزاداری در فضای باز و با کمترین تعداد و زمان ممکن انجام شود.

خجسته پور اضافه کرد: باتوجه به شیوع کرونا ویروس انتظار آن است که مردم مراسم های عزاداری را از صدا و سیما دنبال کنند و کمتر در اجتماعات حاضر شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: حفظ سلامتی عزاداران باید به طور ویژه در دستور کار هیات های مذهبی باشد و در دهه اول ماه محرم هیات های مذهبی، مداحان و مجموعه عزاداران به خوبی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز