خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس مطرح کرد؛

ارزش مدیریت در شرایط دشوار و تنگناها نمایان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۳۲۵

استاندار فارس گفت: ارزش مدیریت‌ در سختی‌ها و تنگناها نمایانگر می‌شود و در این شرایط است که باید نهایت بهره برداری را از منابع محدودی که به سختی به دست می‌آید داشته باشیم.

به گزارش ایلنا ، عنایت الله رحیمی در آیین افتتاح گالری ورودی فاز دوم ایستگاه مترو میدان امام حسین(ع) که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد،ضمن تقدیر  از شهرداری شیراز که این مجموعه ارزشمند را به بهره برداری رساندند و در اختیار مردم کلانشهر شیراز قرار داده اند،عنوان کرد: فعالیت‌ دستگاه ها و مجموعه های مختلف همچون یک دو امدادی است که عده‌ای کار را شروع کرده و گروه دیگری کار را ادامه می‌دهند و به سرانجام می‌رسانند.

وی ادامه داد: امروز نیز قسمت عمده‌ای از اجرا و همچنین بهره برداری این پروژه توسط شهرداری شیراز انجام شده است.

 استاندار فارس با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس باید عملا پاس داشته شود، تاکید کرد پیگیری اهداف شهدا که همانا توسعه، آبادانی و سرافرازی ملت ایران است به معنای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ایثارگری های آنان خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه عرصه تلاش و فعالیت جهاد دیگری است، اظهار کرد: این تلاش‌ها زمانی که در شرایط دشوار انجام می‌شود بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه احداث هر کیلومتر از پروژه مترو در حال حاضر بسیار سخت تر و پر هزینه تر از سال های گذشته است، افزود: ارزش مدیریت‌ در سختی‌ها و تنگناها نمایانگر می‌شود و در این شرایط است که باید نهایت بهره برداری را از منابع محدودی که به سختی به دست می‌آید داشته باشیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: در ایام تشدید تحریم ها مجموعه دستگاه ها اعم از دولت و شهرداری ها تلاش خوبی داشته اند.

وی افزود: ما به خوبی می‌دانیم امروز مردم فشارهای زیادی را متحمل شده‌اند ؛ اما باید به روشنی با مردم سخن بگوییم و دلیل اصلی گرفتاری‌ها و تنگناها را شرح دهیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به سخنان رئیس جمهور که گفته است نباید در باره مسبب مشکلات کشور آدرس اشتباه به مردم داد، گفت: اینکه عده ای تلاش می‌کنند با نا کارآمد جلوه دادن بخشی از نظام خود را کارامد جلوه دهند هیچ کمکی به رفع مشکلات پیش‌رو نخواهد کرد.

رحیمی ابراز امیدواری کرد: با اتحاد و همدلی که بین مسئولان و دستگاه ها و نهادها وجود دارد شاهد رشد توسعه روز افزون استان فارس باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه توسعه مترو علاوه بر حفظ محیط زیست و سرعت بخشیدن به حمل و نقل درون شهری توسعه شهری را به روز و به هنگام می‌کند، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری شیراز باید ایجاد و توسعه سایر مدل های حمل و نقلی از جمله تراموا را دردستور کار قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز