خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دامغان خطاب به وزیر بهداشت و درمان:

امیدی به دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیست/ با اعزام نماینده به دامغان، دانشگاه علوم پزشکی را ملزم به خدمات‌دهی کنید

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۳۲۲

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از کم کاری های دانشگاه علوم پزشکی سمنان خواستار اعزام نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت و درمان به دامغان شد و گفت:کرونا در دامغان از حالت قرمز هم عبور کرده است و وضعیت شهرستان غیر قابل تحمل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان ، علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط بحرانی دامغان از نظر شیوع کرونا گفت: وضعیت شهرستان از حالت قرمز عبور کرده و به وضعیت سرخ رسیده که غیر قابل تحمل شده است.

وی با اشاره به تنها بیمارستان شهرستان که محل درمان بیماران مبتلا به سالک و سایر بیماری ها در کنار بیماران کرونایی است یادآورشد: بیمارستان ولایت به محل خطر و گسترش شیوع کرونا تبدیل شده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه با بستری بیماران کرونایی 4 بخش از بیمارستان ولایت تکمیل شده است، اظهار داشت: برخی از نقاط شهرستان را به عنوان یدکی برای بستری بیماران کرونایی در نظر گرفته اند.

علیزاده با توجه به اینکه به دانشگاه علوم پزشکی سمنان امیدی نیست از وزیر بهداشت و درمان درخواست کرد به داد مردم دامغان برسد و با اعزام نماینده تام الاختیار کمبودهای بهداشتی و درمانی دامغان را رفع و دانشگاه علوم پزشکی سمنان را ملزم به خدمات دهی در دامغان کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی سمنان میزان و نحوه تقسیم بودجه کرونایی را مشخص نمی کند تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی سمنان خود را فقط مسئول بهداشت و درمان شهرستان سمنان می داند و به بقیه شهرستان ها توجهی نمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز