خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری کاشان مطرح کرد؛

امسال مراسم قالیشویان نداریم/ حفظ جان مردم خط قرمز است/ راه اندازی بخش سوم مراقبت از بیماران کرونایی کاشان

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۳۱۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان گفت: در مهر سال 1399 هیچگونه مراسم و برنامه ای تحت عنوان قالیشویان نداریم و صرفا دو شب عزاداری در فضای باز به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان ،عباسعلی قپانی پور تصریح کرد: با توجه به اعلام خطر وضعیت قرمز در شهرستان کاشان و بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، کلیه برنامه ها ی آیین قالیشویان لغو است و در های حرم و صحن بسته خواهد بود.

وی افزود: در شب های چهارشنبه و پنجشنبه صرفا به مدت 2 ساعت مراسم عزاداری و سخنرانی با کنترل شدید مباحث بهداشتی و امنیتی در صحن آستان مبارک صورت می گیرد. هر نوع اسکان موقت در منطقه اردهال ممنوع است و همه مسیرها و راه های منتهی به مشهد اردهال مسدود و از ورود افراد غیر بومی به منطقه جلوگیری می شود.

قپانی پور تاکید کرد: ما مسئول تامین امنیت و حفظ جان شهروندان هستیم، حفظ سلامت و جان مردم از خطوط قرمز است؛ در بحث محدودیت های کرونایی ملاحظاتی همچون سختی زندگی و معیشت مردم وجود دارد وگرنه وضعیت این بیماری در شهرستان به گونه ای است که شاید اعمال محدودیت های سخت تر و شدیدتر از فروردین ماه نیاز باشد.

معاون فرمانداری کاشان تبیین کرد: متاسفانه نتیجه مسافرت ها، برگزاری مراسم و همچنین بازگشایی مدارس در حال نمایان شدن است، در حال حاضر ورودی بیمارستان شهید بهشتی وضعیت بسیار نگران کننده ای دارد و بخش سوم مراقبت از بیماران کرونایی در این بیمارستان در حال آماده سازی است و در صورت تداوم این امر به ناچار تصمیماتی برای اعمال محدودیت های شدیدتر گرفته می شود.

قپانی پور با اشاره به تردد ناقلان بدون علامت در سطح جامعه گفت: آمار های اعلامی از سوی دانشگاه صرفا بیماران بستری و آزمایش گرفته در بیمارستان است و در صورتی که از تمامی افراد جامعه تست کرونا گرفته شود با رقم وحشتناکی مواجه می شویم.

معاون سیاسی فرماندار کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: لیست هیات متخلف که با نادیده گرفتن مسائل بهداشتی سلامت جامعه را به خطر انداخته اند تحویل دادستانی شده و با تمامی متخلفین برخورد و از هیاتی که با بزرگ منشی هزینه های برگزاری مراسم خود را به سمت کمک به معیشت مردم و کمک به کادر درمانی برده‌اند نیز تقدیر می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز