خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

نویدی دیگر در بهار راه‌سازی البرز / قطار شهری کرج تا پایان سال روی ریل می‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۹۵

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با تدابیری که اتخاذ شده و طبق تعهد پیمانکار، شهردار و شورای شهر مقرر شد که این ایستگاه تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در بازدید از ایستگاه اف تا کا، قطار شهری کرج که روز یکشنبه با همراهی رئیس شورای شهر و شهردار کرج صورت گرفت، با اشاره به اینکه این پروژه از سال ها پیش در دستور کار قرار گرفت، افزود: جای خرسندی دارد که این بخش از قطار شهری کرج در زمان خدمت این دوره از شورا و دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: بیش از 40 درصد از پیشرفت این پروژه در 6 ماهه سال 99 بود و مقرر شد که فاز اول آن در نیمه اول امسال تکمیل شود ولی مشکلات مالی و شرایط شیوع کرونا، مانع این امر شد.

شهبازی گفت: با تدابیری که اتخاذ شده و طبق تعهد پیمانکار، شهردار و شورای اسلامی شهر مقرر شد که این ایستگاه تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: در اجرای پروژه های مهم کرج تعامل بسیار خوبی بین دولت و مجموعه مدیریت شهری این کلانشهر وجود دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: شهردار کرج تلاش های بسیاری برای تامین وثایق و کار اجرای بیش از 310 میلیارد تومان اوراق داشته و اکنون کار، نهایی شده و در حال انتقال از بانک مرکزی است.

وی گفت: برای تکمیل فاز اول این پروژه اعتباری بالغ بر 610 میلیارد تومان در شرایط فعلی نیاز است که  حدود 500 میلیارد تومان اعتبار با مشارکت دولت در اختیار است و همراهی لازم را برای تامین 127 میلیارد تومان اعتبار نیز خواهیم داشت که تا پایان سال این پروژه ارزشمند و ماندگار پس از سال ها انتظار به پایان برسد.

شهبازی در پایان از تمامی دست اندرکاران این پروژه بویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و پیمانکار پروژه قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز