خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس:

رشد 4برابری جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۹۰

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: با تلاش های انجام شده شاهد رشد 4 برابری در واگذاری اراضی و انعقاد قرارداد با متقاضیان و سرمایه گذاران هستیم که این مهم یکی از نتایج الگوبرداری از فرهنگ جهادی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، احد فتوحی افزود: رشادت، ایثار، مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در سال‌های حماسه و افتخار، ضمن ارتقای معنویت و اعتماد به نفس، بستری برای پیشرفت و توسعه کشور در زمینه‌های مختلف دفاعی، علمی و عمرانی، بر اساس دستاوردها و آزموده‌های دوران دفاع مقدس فراهم آورد که ثمره‌اش در همه حوزه ها مشهود و  تحقق شعار «ما می‌توانیم» است.

فتوحی تصریح کرد: بدون تردید دوران دفاع مقدس که از برجسته ترین افتخارات است در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بر لزوم نهادینه کردن تفکر ایثار و جهاد در شهرک های صنعتی تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی  نیز خدمت به صنعتگران به عنوان جهادگران خط مقدم جهاد اقتصادی را وظیفه خود می دانیم و از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از آنها استفاده می کنیم .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز