خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

آتش سوزی ساختمان پزشکان در شیراز/ تلاش پلیس برای دستگیری عامل آتش‌سوزی

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۶۱

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از تلاش پلیس برای دستگیری عامل حادثه آتش‌سوزی ساختمان پزشکان، موسوم به "کیمیا" در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا سرهنگ کاووس محمدی گفت: صبح امروز -یکشنبه 6 مهرماه - فردی که ظاهرا سابقه بیماری اعصاب و روان داشته، پس از به آتش کشیدن مطب یک پزشک در شیراز، متواری می‌شود.

وی با اشاره به اعلام موضوع به پلیس ۱۱۰ و اعزام ماموران انتظامی به محل، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش ماموران اعزامی از کلانتری ۱۱ زند شیراز، جوانی حدودا ۳۲ ساله به دلایل نامعلوم  و با پاشیدن بنزین، مطب یکی از پزشکان را به آتش می‌کشد.

محمدی با بیان اینکه عامل این آتش‌سوزی شناسایی شده ، گفت: تلاش برای دستگیری این فرد از سوی پلیس فارس ادامه دارد.

مطب یکی از پزشکان واقع در طبقه ۴ ساختمان کیمیا که یکی از مراکز پزشکی شیراز است، حوالی ساعت ۹ و ۲۱ دقیقه صبح یکشنبه ۶ مهر، دچار حریق شد که با حضور نیروهای آتش‌نشانی، حریق مهار شد.

محمدمهدی قانع، رئیس سازمان آتش نشانی شیراز در این باره گفت:  این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشت و تنها یک فرد که در محل آتش سوزی گیر افتاده بود، نجات داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز