خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین خبر داد:

اخطار به ۳ شهرداری استان قزوین به علت مدیریت بد پسماند/ یک شهرداری به دادگاه معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۴۹

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: ۳ شهرداری در استان قزوین به علت مدیریت غیراصولی پسماند شهری اخطاریه دریافت کرده و یک شهرداری هم به دادگاه معرفی شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین،حسن عباس‌نژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای وظایف ذاتی در حوزه پایش و نظارت در محیط زیست 3 شهرداری در استان قزوین به خاطر مدیریت غیراصولی پسماند شهری اخطاریه دریافت کرده و یک شهرداری هم به دادگاه معرفی شد.

وی افزود: با اینکه 21 شهر و ناحیه شهری استان قزوین پسماندهای خود را به سایت پسماند محمدآباد منتقل می‌کنند، فقط 4 شهر از 25 شهر استان پسماندها و زباله‌های خود را به سایت یاد شده منتقل نمی‌کنند که 2 شهرداری از شهرداری‌های اخطاریه محیط زیستی گرفته و همچنین شهرداری که به دادگاه معرفی شده جزو همین شهرداری‌ها هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان‌های آبیک و آوج هم به لحاظ جمع‌آوری و مدیریت شیرابه پسماند وضعیت نامناسبی دارند که در حال حاضر جایگاه موقت جمع‌آوری شیرابه پسماند در شهر آبیک فاقد استانداردهای زیست‌محیطی است.

عباس‌نژاد افزود: از آنجایی که شهرداری‌ها موظف به ارائه گزارش "مطالعات مدیریت محیط زیست" برای ساماندهی جایگاه زیرسازی و مدیریت شیرابه پسماند و زباله هستند، این گزارش هنوز از سوی برخی شهرداری‌ها ارائه نشده که در صورت انجام نشدن این کار این شهرداری‌ها ابتدا اخطاریه گرفته و بعد به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز