خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

۸۷ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین جذب شدند

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۲۸

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۸۷ سرمایه گذار نیمه نخست سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند که نشانگر رشد تعداد سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،حمیدرضا خانپور بااعلام این خبر گفت: به سرمایه گذاران جدید که با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند ۵۲ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی مختلف صنعتی استان واگذار شده است.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین: در نیمه نخست سال گذشته ۶۱ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان جذب شده بود در حالی که در سال جهش تولید ۲۷ سرمایه گذار به این آمار اضافه شده و شاهد جذب ۸۷ سرمایه گذار بوده ایم.

خانپور تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری سرمایه گذارانی که در نیمه نخست امسال برای ساخت واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده اند، هشت هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال برآورد می شود. 

وی خاطرنشان کرد: تحقق جهش تولید با رشد سرمایه گذاری و تقویت تولید رقم می خورد بنابراین همه تلاش خود را برای رشد جذب سرمایه گذاران و احیای واحدهای راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به کار گرفته ایم.واستان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز