خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد:

باید با تمرکز گرایی خداحافظی کنیم/تا زمانی که کار مردم در پیچ اداری باشد، شاهد کارچاق کنی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۱۷

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: ما نیازمند خداحافظی با تمرکز گرایی هستیم و باید برون سپاری دردستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی امروز (یکشنبه) در یکصد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: مدیران شهری نسبت به اجرایی شدن طرح تکریم ارباب رجوع تلاش کنند تا در این شرایط مرهمی باشند بر الام مردم عزیز شهر اصفهان، هرچند که شاید نتوان همه مشکلات و خواسته های مردم را اجابت کرد و مردم را در پیچ و خم ارجاعات اداری نباید سر در گم کنیم.

وی افزود: تا زمانی که کار مردم در پیچ اداری باشد ما شاهد دلالی و کارچاق کنی هستیم و باید با کار صحیح این مشکلات را حل کرد، یکی از مواردی که در این زمینه اهمیت دارد ارزیابی از کار کارکنان شهرداری مناطق است، یعنی ارزشیابی و عملکرد شهرداری را در حوزه تکریم ارباب رجوع باید مورد ارزشیابی قرار گیرد و امیدواریم شهرداری به این موضوع مبادرت بیشتری داشته باشد.

نصراصفهانی افزود: اخیراً استاندار اصفهان نامه‌ای به وزیر کشور برای افزایش اختیارات در زمینه مشکلات کرونایی نوشتند که  امیدواریم وزیر کشور در این زمینه اجابت کنند و در کوتاه زمان این مشکلات حل شود.

وی افزود: متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در شهر اصفهان وضعیت خوبی نیست و باید برخی از تصمیمات در استان اصفهان گرفته شود و نباید بگذاریم فرصت ها از دست برود.

رئیس شورای شهر اصفهان خاطر نشان کرد: بالغ بر ۳۰ اقدام موثر برای کرونا توسط مدیریت شهری انجام شده  که بخشی از این اقدامات همچنان در حال انجام است، وضعیت کرونا در اصفهان فوق قرمز است و امیدوارم همه وارد میدان شوند.

نصر اصفهانی افزود: بحث آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در این شرایط، وضعیت مناسبی نیست و برنامه شاد نتوانسته هنوز کامل تعلیم و تربیت را دنبال کند و باید بسترهای لازم برای آموزش و پرورش تهیه شود و اگر تفویض اختیار به استان انجام شود، استاندار تصمیم بهتری هم می تواند اتخاذ کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تصریح کرد: ۷ مهر روز آتش نشانی است و باتوجه به اینکه همیشه آتش نشانی اصفهان یکی از بهترین ها در کشور بوده  ، امیدوارم مشکلات آتش نشانان از طریق معاون مالی و اقتصادی و معاون برنامه ریزی مورد توجه باشد.

نصر اصفهانی با اشاره به تبریک دهم مهرماه روز ناشنوایان و نابینایان گفت: امیدوارم شرایط زیستی آنها بهتر شود و بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز