خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه

162هزار نفر از جمعیت کرمانشاه در بافت فرسوده زندگی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۰۷

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه 162هزار نفر از جمعیت کرمانشاه در بافت فرسوده و حاشیه شهر زندگی می‌کنند، اظهار کرد: با همکاری شهرداری، ادارات آب، برق و گاز مشکلات مناطق حاشیه شهر کرمانشاه را تاحدود زیادی مرتفع کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به جمعیت ۲۵۰ هزار نفری ساکن در محلات حاشیه شهر کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر این 162هزار نفر از جمعیت شهر کرمانشاه در بافت فرسوده زندگی می کنند.

وی افزود:مسئولان و نمایندگان باید پیگیر اختصاص ردیف اعتباری در بودجه سالانه برای رفع اساسی مشکلات مناطق حاشیه ای و بافت فرسوده باشند.

فرماندار کرمانشاه حاشیه نشینی را یکی از معضلات جدی شهر عنوان کرد و گفت: باید تمهیداتی بعمل آوریم تا به صورت ویژه مشکلات جمعیت ساکن در حاشیه شهر کرمانشاه حل گردد.

وی افزود: بارها به مسئولین مختلف استان پیشنهاد داده ایم و از همه به بویژه نمایندگان استان خواسته ایم تا تلاش کرده و ردیف اعتباری را برای محلات حاشیه نشین کرمانشاه در بودجه سالانه لحاظ کنند.

وی افزود: در کنار اقدامات عمرانی و زیربنایی در محلات حاشیه نشین، از سال 93 طرح مطالعاتی با همکاری استانداری و جهاد دانشگاهی شروع کردیم که هم اکنون کار تدوین آن به پایان رسیده و برای اجرای آن نیازمند تامین اعتبارات هستیم.

وی افزود: خوشبختانه رسانه های استان توجه ویژه ای به مشکلات محلات حاشیه نشین داشته‌اند اما کافی نیست و باید عمق مشکلات این مناطق را رسانه‌ای کرد تا همت جمعی برای رسیدگی بیشتر به مشکلات زیرساختی، اجتماعی و فرهنگی این محلات شکل گیرد.

فرماندار کرمانشاه در خاتمه از راه اندازی مراکز توانمندسازی بانوان به عنوان اقدامی مثبت در جهت ارتقا وضعیت فرهنگی و اجتماعی محلات حاشیه شهر اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این مراکز بحث توانمندسازی بانوان مدنظر است تا از این طریق بتوانیم نیمی از جمعیت محلات حاشیه شهر کرمانشاه که رکن اصلی خانه و خانواده هستند را فعال و پویا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز