خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

بصورت قانونی با متخلفان در رعایت موازین بهداشتی برخود می‌شود/ استفاده از ماسک در نانوایی‌های استان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۰۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: تیم مشترکی از بازرسان این سازمان، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی میزان رعایت موازین بهداشتی در واحدهای صنفی مشمول رعایت دستورالعمل های بهداشتی را رصد و با متخلفان به صورت قانونی برخورد می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب امین زاده با اشاره به آغاز موج سوم شیوع ویروس کرونا افزود: برخی از واحدهای صنفی مانند نانوایی ها و جایگاه ها سوخت مشمول رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی هستند و باید این دستورالعمل ها در این واحدها اجرا شود.

وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی، نانوایی‌ها باید از اخذ پول نقد خودداری کنند، اظهار داشت: واحدهای صنفی مشمول رعایت دستورالعمل های بهداشتی ملزم به استفاده از ماسک، دستکش بهداشتی و محلول های ضدعفونی در محل فعالیت خود هستند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: استفاده از ماسک در واحدهای صنفی پرتردد به ویژه نانوایی‌های استان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت هزینه سوخت در جایگاه نیز باید از طریق کارتخوان انجام شود، گفت: مسئولیت سوخت گیری در جایگاه های سوخت برعهده متصدیان جایگاه است.

امین زاده، ادامه داد: تیم مشترکی از بازرسان این سازمان، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی میزان رعایت موازین بهداشتی در واحدهای صنفی مشمول رعایت دستورالعمل های بهداشتی را رصد و با متخلفان به صورت قانونی برخورد می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز