خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

حق با تولید کننده است / تولید در شرایط فعلی کشور نقش حیاتی دارد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۱۴۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر حساسیت مسأله تولید در شرایط فعلی کشور، گفت: مسئولان در تسهیل و تسریع فرآیندهای سرمایه‌گذاری اهتمام کرده و وظایف خود را با در نظر گرفتن اینکه حق با تولیدکننده است، انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهر، علی جهانگیری در جلسه‌کمیته فنی شورای معادن استان در شهرستان اهر، تأخیر در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری را غیرقابل قبول دانست و گفت: در شرایط فعلی اقتصاد کشور که تولید نقش حیاتی دارد باید از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان واقعی حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در بخش معدن، سخت‌تر از بخش‌های دیگر صنعتی و تولیدی است، افزود: بخشی از فرآیندهای سرمایه‌گذاری در این بخش مشکل دارد و مدیران این بخش باید با این نگاه که سرمایه‌گذاران به تعهدات خود عمل می‌کنند وظایف خود را انجام دهند.

جهانگیری با تأکید بر اینکه بر توسعه بخش معدن در استان باور داریم، افزود: با وجود محدودیت‌هایی که به دلیل تحریم‌های اقتصادی در حوزه صادرات ایجاد شده، اما با تسهیل و رفع موانع تولید بویژه در بخش معدن می‌توانیم ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان وظیفه دارند از سرمایه‌گذاران حمایت کنند، گفت: هیچ تأخیری در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان قابل قبول نیست و همه مسئولان باید همت کنند تا موانع فعالیت در بخش تولید رفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی پس از این جلسه به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی از معدن طلای زایلیک بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز