خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

ایجاد ۶۴۰ فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان جویای شغل/ پرداخت تسهیلات 27 میلیارد تومانی به مددجویان

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۱۰۵

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۶۴۰ طرح اشتغال برای مددجویان و نیازمندان جویای شغل از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: ۲۶ میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان برای فرصت‌های شغلی ایجاد شده در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت‌شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد قوسی قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان به منابع تسهیلات اشتغال ایجاد شده در سال جاری اشاره کرد و گفت: ۲۶۱ طرح اشتغال با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از منابع بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۲۲۱ طرح بااعتبار شش میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان از منابع صندوق امداد ولایت بوده است.

وی از ۱۳۰ طرح با اعتبار شش میلیارد تومان از منابع اشتغال روستایی و ۲۸ طرح از محل اعتبارات استان سمنان برای اشتغال مددجویان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه خبر داد و تصریح کرد: ایجاد  ۳۴۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان در سال جاری با اعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۵۵۵ طرح بااعتبار ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از منابع تسهیلات اشتغال روستایی، ۲۱۰۰ طرح با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان از منابع بانکی و ۴۰۰ طرح از منابع امدادی با اعتبار هشت میلیارد تومان در سال جاری برای کارجویان و مددجویان در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: توانمندی مددجویان یکی از اولویت‌های حوزه اشتغال و خودکفایی است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان به همکاری کمیته امداد با دفاتر کاریابی استان سمنان برای معرفی افراد به کارخانه‌ها، شرکت‌ها و سایر فعالیت‌های شغلی را یکی دیگر از ظرفیت‌های این نهاد حمایتی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد ۴۰۲ فرصت شغلی در این دفاتر تعهد شده است. 

محمد قوسی از ارائه خدمات اشتغال در سرفصل‌های استعدادیابی، مشاوره، آموزش حرفه یابی به مددجویان خبر داد و گفت: راهبر شغلی، کانون خیرین اشتغال، نیرو‌های جهادی اشتغال ازجمله ظرفیت‌های در مهیا کردن چرخه اشتغال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز