خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان روانسر:

آمار افراد مبتلا به کرونا در شهرستان در حال افزایش است

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۷۸۱

فرماندار روانسر گفت : با وجود همه تلاش‌ها و اعمال محدودیت‌ها تعداد افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان در حال افزایش است و باتوجه به قرمز شدن وضعیت منطقه، روز‌های خطرناکی را در پیش رو داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر با ابراز نگرانی از روند رو به رشد مبتلایان به ویروس کرونا و آمار بستری بیماران این شهرستان در مراکز درمانی گفت : رسانه‌ها، فعالان فضای مجازی، سمن‌ها و پویش‌های مردمی روانسر همچون روز‌های ابتدایی شیوع کرونا نسبت به حساس‌سازی موضوع کرونا در بین گروه‌های مختلف مردم اقدام کنند.

وی گفت: اولویت اصلی همه دستگاه‌های اجرایی روانسر اجرایی‌کردن مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان است.

فرماندار روانسر ادامه داد: استفاده از ماسک در همه ادارات، نهاد‌ها و مراکز تجمعی الزامی بوده و ارائه خدمات اداری فقط منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

مصطفی زاده افزود: اگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ماسک زدن در اماکن عمومی و نیز نظارت و سختگیری بر اجرای محدودیت‌های اعلام شده کمتر شود، آمار مبتلایان به کرونا در روانسر همچنان روند صعودی خواهد داشت.

وی ادامه داد: تصمیمات مسئولان در ستاد مقابله با کرونا، درصورت همراهی نکردن مردم به طور قطع اثربخشی و کارآیی لازم را نخواهد داشت و این موضوع بر روی معیشت، درآمد و کسب و کار‌ها تاثیر دارد و مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

فرماندار روانسر افزود: آحاد شهروندان باید به سهم خود به توصیه‌های بهداشتی از قبیل پرهیز از حضور در تجمعات، جشن‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توجه کنند و اگر همه ما عزم و جدیت خود را در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا به کار گیریم، به طور قطع این بیماری مهار خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر با اشاره به سیر صعودی ابتلا به کرونا در این شهرستان به حضور گسترده مردم در خیابان‌ها و رعایت نکردن استفاده از ماسک و رعایت نکردن فاصله‌گذاری فیزیکی هشدار داد.

محمد سعید سریری افزود: هم اکنون ۱۵ بیمار روانسری در مراکز درمانی بستری هستند که ۹ مورد آن کرونای مثبت اعلام شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز