خبرگزاری کار ایران

در هفته سالمند انجام شد؛

تکریم از مددجویان سالمند البرزی

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۷۴۸

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز با بیان اینکه سالمندان ۶۰ درصد جامعه تحت حمایت کمیته امداد را تشکیل می‌دهند، گفت: به مناسبت هفته سالمند به ۴۵۰ خانوار برگزیده کارت هدیه و سبد معیشتی - بهداشتی اهداء شد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل فلاح قنبری با بیان اینکه بیش از ۱۶ هزار سالمند از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند، گفت: به مناسبت هفته سالمند به ۴۵۰ خانوار کارآفرین، حافظ قرآن و هنرمند و دارای فرزندان موفق هستند کارت هدیه و سبد معیشتی و بهداشتی به ارزش ۵۵۰ هزار تومان اهداء شد.

فلاح قنبری یادآور شد: برخی از سالمندان تحت پوشش توانایی‌های دارند و در همین راستا، طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای این افراد می‌تواند امید به زندگی را در آنان افزایش دهد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز مهم‌ترین نیاز و دغدغه سالمندان موردحمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) را تأمین هزینه‌های درمانی بیان کرد و گفت: محدوده سنی سالمندان تحت پوشش به سه قسمت 60 تا ۷۴ و ۷۵ تا ۹۰ و ۹۰ سال به بالا را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: خدماتی همچون کمک‌معیشت، خدمات درمانی و بهداشتی، کمک‌ هزینه نگهداری سالمندان، خدمات مسکن و تسهیلات اشتغال و ازدواج فرزندان و معافیت سربازی از جمله خدمات ارائه‌ شده به سالمندان تحت حمایت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز