خبرگزاری کار ایران

جهت پیشگیری از شیوع کرونا؛

چشمه آبگرم شهرستان کلیبر تا اطلاع ثانوی پلمب و تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۵۷۷

فرماندار شهرستان کلیبر گفت: با توجه به شروع موج جدید بیماری کووید۱۹ و افزایش مبتلایان به این بیماری در کلیبر، مجموعه آبگرم متعلق تا اطلاع ثانوی پلمب و تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کلیبر،عدالت حاجی پور در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان کلیبر، اظهار کرد: اصناف و نانوایانی که دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکنند، برخورخورد جدی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه ضرورت توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی نانوایان و برخی از اصناف که ارتباط مستقیم با بهداشت و سلامت مردم دارند، در صورت مشاهده رعایت اصول بهداشتی مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تغییر شیوه آموزشی به شبکه اینترنتی، علاوه بر ضعیف بودن اینترنت در داخل شهر متأسفانه بیشتر مناطق روستایی و عشایری این شهرستان از نبود شبکه اینترنتی دچار مشکل اساسی هستند که انتظار داریم مسئولان استانی و شهرستانی برای رفع این امر به صورت جدی تلاش کنند.

گفتنی است،چشمه متعلق یا متاللی یکی از مهم ترین چشمه های استان آذربایجان شرقی است که در شهرستان کلیبر واقع شده است. اغلب مردم مناطق شمال غرب کشور به ویژه ارسباران برای درمان بیماری های پوستی، مفصلی، رماتیسمی و عضلانی، سنگ کلیه و ناراحتی های معده به این مجتمع آب درمانی مراجعه می کنند.

چشمه آب گرم متعلق در سازمان جهانی یونسکو به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری جنگل های ارسباران به ثبت رسیده است. برای رفاه حال گردشگران و استفاده بهینه آنان از این چشمه، آب معدنی این بخش مکانیزه شده و به عنوان بزرگ ترین مجتمع آب درمانی شهرستان کیلبر مورد استفاده قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز