خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه آهن شمال ۲ کشور خبر داد:

دستگیری عاملان سنگ پرانی به قطارهای مسافربری در قزوین/ ۶ نفر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۱۱۶

رئیس پلیس راه آهن شمال ۲ کشور از دستگیری عاملان سنگ پرانی به قطارهای مسافربری در محور ریلی قزوین- کهندژ حوالی محدوده شهری شریفیه و بیدستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فریبرز مردانی با اعلام این خبر، افزود: در پی اعلام متصدیان پانل ایستگاه راه آهن قزوین مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با سنگ پرانی به قطارهای عبوری اقدام به شکستن چند جام شیشه‌های دیزل و واگن قطارهای عبوری می‌کنند، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت در دستور کار مأموران پلیس راه آهن قزوین قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ادامه این روند مخاطرات جانی و مالی برای مسافران داخل قطار، راه آهن و همچنین باعث ایجاد رعب و وحشت مسافران داخل قطار شده بود، افزود: مأموران پلیس راه‌آهن قزوین با اقدامات اطلاعاتی و مراقبت‌های نامحسوس در کیلومتر ۱۳۱ تا ۱۳۴ محور ریلی قزوین- کهندژ محدوده شهری شریفیه و بیدستان موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عاملان سنگ پرانی شدند.

رئیس پلیس راه آهن شمال ۲ کشور با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: افرادی که بخواهند با سنگ پرانی، ایجاد رعب و وحشت و ایجاد مخاطرات جانی و مالی برای مسافران، نظم عمومی را برهم بزنند مورد پیگیری قانونی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز